حامدفلاحی
حامدفلاحی
داستان نویسی وعکس های شخصی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط حامدفلاحی |

105aSMxT.jpg

سلام مونا خانوم :"سلام دوستای گلم

مونا خانوم نه اومدم بحث کنم نه اومدم خودمو خوب جلوه بدم

فقط اومدم حلالیت بطلیم

فقط اومدم بگم دارم واسه همیشه میرم از این دنیای پر از کثافت

درسته دوستان ادم بده داستان عاشقانه مصطفی و مونا. من بودم

من بودم که مونا اذیت میکردم .

من بودم که عشقی نسبت به اون نداشتم

من بودم که محبت واقعی نشون مونا ندادم و فقط از غم حرف میزدم

من مرد خوبی نبودم .اصلا اینطور بگم مرد نبودم واست

دیگه از امشب واسه همیشه راحت میشیم از دست هم

دیگه بدون هیچ غم غصه ای زندگی میکنی چون میرم از زندگیت بیرون

دیگه نمیام وب از امشب به بعد

مونا خانوم این وب مال خودت باشه ازین به بعد

خیلی حرفا تو دلم هست ولی دیگه چیزی نمیخوام بگم

فقط سکوت میکنم و میرم پی کارم

راستی 1391/12/29  تولد وب و به همه تبریک میگم

دوستان گلم پیشاپیش عید تونم مبارک

مونا خانوم عید شما هم مبارک

ایشا الله همتون سالی پر از موفقیت و خوشی داشته باشید

خوبی بدی حرف بد  هر چی زدیم به بزرگیتون ببخشید

به قول شاعر و مونا که میگن

زندگی اجباریست ...زندگی در گرو خاطره هاست

منم واسه همین چندتا از عکسای پر از خاطرمون تو ادامه مطلب میزارم

مونا خانوم انشا الله ی شوهر خوب گیرت بیاد که بدی های منو جبران کنه

ایشا الله یکی باشه که محدودت نکنه

یکی باشه که مثل من هر دقیقه باهات دعوا نکنه

خلاصه یکی باشه که دوست داشته باشه و عاشقت باشه

منم تا عمر داشته باشم دعا میکنم و از خدا خوشبختیتو میخوام

این سالی که داره میاد واست سالی پر از عشق و محبت ارزو میکنم

امید وارم همیشه لبخند زیباتو رو لبت داشته باشی

دوست دارم گلم..دیگه عشقمم مثل اون گل لای کتابت

که واست خریدم خشک کن تو وجودت و منو فراموش کن

تو گل سفید من بودی و همیشه واست گل قرمز خریدم

هر موقع دلت برام تنگید به هدیه هام نگاه کن

یا برو پاتوق عشقولی مون ( فرهنگ سرا )

بدون دل منم اونجاست..

ائنجا بری درد دل کنی دلم میشنوه و جوابتو میده

پس حد اقل به احترام عشقمون ماهی یک بار برو اونجا و

به یاد من باش و واسه هر دوتامون دعا کن

بدون دوست دارم ..عشق اول و اخرمی ..قول میدم

مواظب خودت باش خانومی من

خدافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.